Voor wie

Wie werken er met mij samen?

Mijn klanten willen een event dat inhoudelijk én commercieel succesvol is

Mijn klanten zijn zelfstandige professionals: dienstverleners, adviseurs en coaches, maar ook ondernemers die een eigen product of productlijn hebben. En allemaal hebben ze de ambitie om hun bedrijf te laten groeien en de wereld kennis te laten maken met hun product of dienst.

Mijn klanten zijn trots op hun vak. Ze weten er alles van en kunnen met hun diensten en producten talloze mensen helpen om te groeien, privé of op het werk.

Inhoudelijk zit het wel goed met ze. Ze zijn goed in hun vak en willen niets liever dan hun eigen klanten helpen. Dat is hun missie.

Toch is er iets dat ze tegenhoudt een event te organiseren:

  • Ze zien vreselijk op tegen het organiseren van een event
  • Ze weten niet waar ze moeten beginnen
  • Ze verkopen bij lange na niet zoveel diensten of producten als ze zouden willen

Er is meer wat mijn klanten gemeenschappelijk hebben. Ze willen allemaal één of meer dagen organiseren waarop zij hún klanten laten ervaren hoe het is om hun dienst of product af te nemen. Dus niet zomaar een bijeenkomst, maar een event! Ofwel, een bijzondere bijeenkomst waar de deelnemers meemaken, proeven, beleven wat mijn klanten te bieden hebben, zodat zij meer klanten aantrekken.

Dit is wat klanten hebben ervaren:

  • Hun klanten krijgen een voorproefje van wat ze te bieden hebben. Daarmee kunnen die klanten en zijzelf direct al hun voordeel doen.
  • Ze komen op een eenvoudige manier aan meer betalende klanten, zodat zij hun inkomen zien verveelvoudigen.
  • Ze worden gezien als de expert in hun vak, zodat klanten als vanzelf op ze afkomen.
  • Hun bedrijf gaat groeien. En dat kan heel snel gaan!

Herken je je in een van de volgende situaties?

Je organiseert events, maar ligt elke keer wakker van de organisatie; al dat geregel. Weer een goede locatie vinden, want de vorige was toch niet zo goed als je eerst had gedacht. Weer nadenken over of je nu wel of niet een ordner zal uitdelen. En wat met die goodiebag: wel of niet doen en zo ja, wat kan er dan het beste in?

Een event organiseren kost je te veel tijd. Veel te veel. Je houdt je bezig met allerlei zaken, waar je je helemaal niet mee bezig wilt houden. Zo loop je eindeloos te dubben hoe je programma er precies uit moet zien. Verdoe je veel tijd met je af te vragen hoe je het beste je deelnemers kunt uitnodigen. En zoek je lang naar ideeën die jouw event écht leuk maken. Tijd die die je liever aan de inhoud van je programma besteedt én natuurlijk aan je overige werk, dat ook door blijft gaan.

Je klanten zijn razend enthousiast over je event, maar er is niemand die een vervolgdienst van je afneemt. Je weet zeker dat je klanten baat hebben bij jouw product of dienst. Je hoort waar ze mee worstelen, dat wat jij te bieden hebt is daar de oplossing voor. Toch aarzelen de deelnemers om zich in te schrijven. Je vraagt je af hoe je je deelnemers zo ‘hebberig’ kunt krijgen dat ze zich wel inschrijven voor je diensten of je producten afnemen.

Je bent al tijden van plan een event te organiseren, maar je stelt maar uit en uit. Je hebt geen idee waar je dat het beste kunt doen, hoe je aan voldoende deelnemers komt en je voelt je ook erg onzeker als het gaat om het verkopen van je producten of diensten tijdens je event. Hoe kun je je programma zo opbouwen dat je diensten en producten als vanzelf verkopen?

Weet dat je ook van jouw event een Succes Event kunt maken!

Je hebt het meeste aan mijn hulp als je:

  • de drive hebt om je bedrijf te laten groeien;
  • een duidelijke missie hebt voor je bedrijf. Je weet zeker dat je expertise vele mensen kan helpen;
  • graag goed voorbereid bent;
  • het prettig vindt de verantwoordelijkheid voor een event te delen met iemand die precies weet wat wel en niet werkt voor een succesvol event;
  • leergierig bent.

Wil jij een eigen event dat jouw bedrijf werkelijk laat groeien?
Laat mij je helpen je event tot een commercieel én inhoudelijk succes te maken.

Lees hier ervaringen van klanten